Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Samochody kontra drzewa, czyli wielka przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Za i przeciw

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 24 stycznia 2020 r. o 14:40 Powrót do artykułu
Jak najbardziej słuszna koncepcja, są pieniądze z Unii - nie ma się nad czym zastanawiać Panie Żuk!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zebrało im się na przebudowę dokładnie w momencie, kiedy przy Racławickich zaczęli stawiać swoje kloce dwaj dewelocwaniacy. Chodzi w tym wszystkim najprawdopodobniej o wymianę sieci, żeby mogły one obsłużyć te bloczyska. A że "przy okazji" wyrżnie się trochę drzew i oszpeci krajobraz - to tym lepiej z punktu widzenia ratuszowego technokraty, dla którego populacja i przyroda Koziego Grodu to nieprzyjaciel, który stoi na drodze dewelo-rozwoju.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam wrażenie, że te same osoby z jednej strony krytykują a z drugiej chwalą buspasy w zależności od tego w którą stronę zawieje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oszołomstwo spod znaku nawłoci i motyla trójzębnego chce zastopować rozwój Lublina i zatrzymać go na poziomie wsamraśności! Nie uda się wam to tryglodyci! Żądamy od naszego Żuczka by robił co swoje i by Lublin się rozwijał i piękniał! Zrozumieli tępe dzidy???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pamiętam burzliwą dyskusję sprzed kilku miesięcy, w której masa osób stanowczo domagała się modernizacji Racławickich i krytykowali prezydenta za opieszałość. Kiedy są pierwsze decyzje, no to teraz trzeba znaleźć inny punkt, żeby wbić szpilę? W co dziś wbijamy? W piętę, łokieć czy kolano?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obecny look Racławickich jest przedpotopowy. Zmiany są konieczne. I powiedzmy sobie szczerze - długo wyczekiwane.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brakuje ścieżek rowerowych na tym odcinku. Oby szybko nastąpiło oddanie do użytku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No najwyższy czas rozładować natężenie ruchu w tej części miasta. To droga prowadząca do Kraśnickich - wylotowej na Kraśnik, Opole. Ludzie wracają tędy z pracy. Słuszny krok.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te, mgr (z kropkoł;)) z ciebie taki magister jak z koziej brody peruka. Wiadomo dla kogo. Jest zresztą (czyli w tłumaczeniu na dialekt prezydencki „zreszto”) kilku takich w wysokiej radzie a nawet wyżej..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Planiści i Prezydent Żuk zawiedli mieszkańców Lublina i wciąż promują beton i drzewka w betonie jak przy RATUSZU. Ratusz na siłę poszerza Aleje Racławickie a przecież Krakowskie Przedmieście i tak ma ograniczoą przepustowość
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na alejach Racławickich powinien być deptak czyli woonerw. Jeździć można ulicą Popiełuszki i Głęboką , a nie pchać się do centrum. Racławickie tylko dla pieszych, rowerów i hulajnóg !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oszołomstwo spod znaku nawłoci i motyla trójzębnego chce zastopować rozwój Lublina i zatrzymać go na poziomie wsamraśności! Nie uda się wam to tryglodyci! Żądamy od naszego Żuczka by robił co swoje i by Lublin się rozwijał i piękniał! Zrozumieli tępe dzidy???
 O ten typ już raz pisał. Pracownik ZDiMu? Lubelscy geniusze drogowi są pośmiewiskiem w wielu środowiskach. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bez ograniczenia ruch samochodowego na Al. Raclawickich i Lipowej totalny paraliż komunikacji w śródmieściu miasta nastąpi w ciągu kilku najblizszch lat i nic nie pomoże zastąpienie Alei w ciąg 5-6 pasmowych skrzyżowań. Aleje powinny być dostępne dla komunikacji zbiorowej. Ruch prywatnych aut powinny przejąć równolegle ciągi komunikacykne jak Głęboka i al. Solidarności.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ten remont  niczego nie rozwiąże ! tylko jeszcze większy ruch wygeneruje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
100 mln za przebudowę 2 km jedno jezdniowej drogi to jest dobra cena ?? Gdyby nie dopłata UE to ta budowa kosztowała by połowę tego i nikt nie musiał by słuchać urzędnika z Brukseli. Za tą cenę można by wybudować 200 domów jednorodzinnych przy tej ulicy na odcinku 2 km , 100 po lewej i 100 po prawej. To chyba całkiem inna skala inwestycji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy oby przypadkiem istniejąca infrastruktura techniczna nie jest zbyt niewystarczająca dla dewelorozwoju przy tej ulicy? Czy zbudowana betonowa kolumbryna TBV nie potrzebuje większych przekrojów przyłączy itp. A może kolejne są w planach? Coś mi się wydaje że te troski Żuka o bezpieczeństwo sieci gazowej i kanalizacyjnej mają swoje drugie dno w postaci dozbrajania banków ziemi za które zapłacą podatnicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
serio? ktoś uważa, że obecne Aleje Racławickie mają reprezentacyjny charakter? Chyba dopiero zaczną mieć po gruntownej przebudowie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To, że ktoś może wziąć x mln kredytu nie oznacza, iż musi go koniecznie brać. Bierze go wtedy, kiedy chce go dobrze ulokować. W sytuacji czy na siłę poszerzać ulicę, aby stworzyć buspasy, czy drogę dla rowerów, bo przepadną pieniądze z UE, podczas kiedy na jezdni nie tworzą się korki i wystarczy położyć nową nawierzchnię jest zbędnym zadłużeniem miasta i bezsensownym wycinaniem drzew, których w mieście i tak jest coraz mniej. Nowe nasadzenia oznaczają czekanie po 20-30 lat na wysokie drzewa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super, że doczekamy się świateł przy CSK. Ich brak to stres nie tylko dla pieszych, ale i dla kierowców, bo nigdy nie wiadomo kto tam się nagle wyłoni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli eksperci alarmują, że instalacje gazowe pod alejami są do naprawy, to nie ma żartów. Stawką jest życie mieszkańców.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 3 z 7

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...