Jak najbardziej słuszna koncepcja, są pieniądze z Unii - nie ma się nad czym zastanawiać Panie Żuk!
|
|
Zebrało im się na przebudowę dokładnie w momencie, kiedy przy Racławickich zaczęli stawiać swoje kloce dwaj dewelocwaniacy. Chodzi w tym wszystkim najprawdopodobniej o wymianę sieci, żeby mogły one obsłużyć te bloczyska. A że "przy okazji" wyrżnie się trochę drzew i oszpeci krajobraz - to tym lepiej z punktu widzenia ratuszowego technokraty, dla którego populacja i przyroda Koziego Grodu to nieprzyjaciel, który stoi na drodze dewelo-rozwoju.
|
|
Mam wrażenie, że te same osoby z jednej strony krytykują a z drugiej chwalą buspasy w zależności od tego w którą stronę zawieje
|
|
Oszołomstwo spod znaku nawłoci i motyla trójzębnego chce zastopować rozwój Lublina i zatrzymać go na poziomie wsamraśności! Nie uda się wam to tryglodyci! Żądamy od naszego Żuczka by robił co swoje i by Lublin się rozwijał i piękniał! Zrozumieli tępe dzidy???
|
|
Pamiętam burzliwą dyskusję sprzed kilku miesięcy, w której masa osób stanowczo domagała się modernizacji Racławickich i krytykowali prezydenta za opieszałość. Kiedy są pierwsze decyzje, no to teraz trzeba znaleźć inny punkt, żeby wbić szpilę? W co dziś wbijamy? W piętę, łokieć czy kolano?
|
|
Obecny look Racławickich jest przedpotopowy. Zmiany są konieczne. I powiedzmy sobie szczerze - długo wyczekiwane.
|
|
Brakuje ścieżek rowerowych na tym odcinku. Oby szybko nastąpiło oddanie do użytku.
|
|
No najwyższy czas rozładować natężenie ruchu w tej części miasta. To droga prowadząca do Kraśnickich - wylotowej na Kraśnik, Opole. Ludzie wracają tędy z pracy. Słuszny krok.
|
|
Te, mgr (z kropkoł;)) z ciebie taki magister jak z koziej brody peruka. Wiadomo dla kogo. Jest zresztą (czyli w tłumaczeniu na dialekt prezydencki „zreszto”) kilku takich w wysokiej radzie a nawet wyżej..
|
|
Planiści i Prezydent Żuk zawiedli mieszkańców Lublina i wciąż promują beton i drzewka w betonie jak przy RATUSZU. Ratusz na siłę poszerza Aleje Racławickie a przecież Krakowskie Przedmieście i tak ma ograniczoą przepustowość
|
|
Na alejach Racławickich powinien być deptak czyli woonerw. Jeździć można ulicą Popiełuszki i Głęboką , a nie pchać się do centrum. Racławickie tylko dla pieszych, rowerów i hulajnóg !
|
|
Oszołomstwo spod znaku nawłoci i motyla trójzębnego chce zastopować rozwój Lublina i zatrzymać go na poziomie wsamraśności! Nie uda się wam to tryglodyci! Żądamy od naszego Żuczka by robił co swoje i by Lublin się rozwijał i piękniał! Zrozumieli tępe dzidy???O ten typ już raz pisał. Pracownik ZDiMu? Lubelscy geniusze drogowi są pośmiewiskiem w wielu środowiskach. |
|
Bez ograniczenia ruch samochodowego na Al. Raclawickich i Lipowej totalny paraliż komunikacji w śródmieściu miasta nastąpi w ciągu kilku najblizszch lat i nic nie pomoże zastąpienie Alei w ciąg 5-6 pasmowych skrzyżowań. Aleje powinny być dostępne dla komunikacji zbiorowej. Ruch prywatnych aut powinny przejąć równolegle ciągi komunikacykne jak Głęboka i al. Solidarności.
|
|
ten remont niczego nie rozwiąże !
tylko jeszcze większy ruch wygeneruje
|
|
100 mln za przebudowę 2 km jedno jezdniowej drogi to jest dobra cena ?? Gdyby nie dopłata UE to ta budowa kosztowała by połowę tego i nikt nie musiał by słuchać urzędnika z Brukseli. Za tą cenę można by wybudować 200 domów jednorodzinnych przy tej ulicy na odcinku 2 km , 100 po lewej i 100 po prawej. To chyba całkiem inna skala inwestycji.
|
|
Czy oby przypadkiem istniejąca infrastruktura techniczna nie jest zbyt niewystarczająca dla dewelorozwoju przy tej ulicy? Czy zbudowana betonowa kolumbryna TBV nie potrzebuje większych przekrojów przyłączy itp. A może kolejne są w planach? Coś mi się wydaje że te troski Żuka o bezpieczeństwo sieci gazowej i kanalizacyjnej mają swoje drugie dno w postaci dozbrajania banków ziemi za które zapłacą podatnicy.
|
|
serio? ktoś uważa, że obecne Aleje Racławickie mają reprezentacyjny charakter? Chyba dopiero zaczną mieć po gruntownej przebudowie.
|
|
To, że ktoś może wziąć x mln kredytu nie oznacza, iż musi go koniecznie brać. Bierze go wtedy, kiedy chce go dobrze ulokować. W sytuacji czy na siłę poszerzać ulicę, aby stworzyć buspasy, czy drogę dla rowerów, bo przepadną pieniądze z UE, podczas kiedy na jezdni nie tworzą się korki i wystarczy położyć nową nawierzchnię jest zbędnym zadłużeniem miasta i bezsensownym wycinaniem drzew, których w mieście i tak jest coraz mniej. Nowe nasadzenia oznaczają czekanie po 20-30 lat na wysokie drzewa.
|
|
Super, że doczekamy się świateł przy CSK. Ich brak to stres nie tylko dla pieszych, ale i dla kierowców, bo nigdy nie wiadomo kto tam się nagle wyłoni.
|
|
Jeżeli eksperci alarmują, że instalacje gazowe pod alejami są do naprawy, to nie ma żartów. Stawką jest życie mieszkańców.
|
Strona 3 z 7
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|